søndag 13. februar 2011

Og vips! var KAIA i vinden

April 2010: Fotografen Knut Åserud, ektemannen Geirarne og KAIA

Elsket å style KAIAs stue på gode gamle VTs bakrom.
I sofaen sitter det ene kostymet på vent..


KAIAs konsertplakat

KAIA on stage 10 februar 2011

KAIA fans, det pene paret Tobias og Eir

Jobben som stylist er ikke en jobb der man får se resultatet av sin egeninnsats umiddelbart bestandig. Nei, uker, måneder og i sjeldne tilfeller år etter, kan tidligere oppdrag pikke deg på skulderen. Det skjedde meg nylig med et Kaja Bremnes oppdrag jeg gjorde i april i fjor. Spankulerte i det plakatnedlessede smuget Lehnesmåttet da en en stilig plakat med et velkjent antrekk bestående av fjær, gull og gigantiske øredobber ropte på meg. Noen dager senere fikk jeg en invitasjon til hennes forestående konsert og dro. Jeg hadde allerede vært så heldig å høre en premiks av KAIAs album i forbindelse med stylingjobben og visste sånn cirka hva jeg hadde i vente. Men må innrømme at bra ble bedre og jeg var en av mange som gikk hjem fra HT med en bunnsolid vakker konsertopplevelse. Tomlene opp for KAIA. Albumet hennes La-la-la er ute i april. Gled eder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar