mandag 14. februar 2011

London Baby!

My knight in shining armour

Gjengen!

Jeg, to gamle ørner og pressepasset

En (av forhåpentligvis mange) London Fashion Week invitasjoner

I morgen reiser jeg til London og har tre ting på agendaen

1) Jeg skal være utplassert på mitt gamle castingbyrå Broadcasting i to dager for å se hvordan de jobber og hente tips og erfaringer til mitt eget castingbyrå som fantastiske INTRO og TANK hjelper meg med.

2) Jeg skal sosialisere med mine bestiser Matthew, Daryoush, Jonjo, Sue, Vanessa og Olly

3) Sist men ikke minst skal jeg bruke mitt "International Press Pass" på London Fashion Week og svinse rundt og få med meg noen visninger, og overføre inspirasjonen jeg får til prosjekter langt mot nord.

Som om ikke det var nok skal Siv Helberg og Per Einar Grønmo fra Nrk programmet Folk fotfølge meg i et par dager. Dette bli mine 15 minutter (eller nærmere bestemt 3o minutter) av fame. Juhu.

En uke i London er helt på sin plass nå kjenner jeg! Bring it on!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar