fredag 11. februar 2011

Samisk stil i stua

Simone Grøtte Pedersen og Lars Helander

Stue-studioet

Lars med et nydelig belte han har laget selv


I dag gjorde jeg et lite oppdrag for undergrunnsmagasinet VICE. De ville ha samiske modeller i urban/samiske klær til en global trendrapport. Oppdraget kom på et veldig dårlig tidspunkt og hadde egentlig ikke tid siden jeg var fullbooket men gir dette magasinet deg et oppdrag svarer du ikke nei... Jeg måtte plotte det inn om jeg ville det eller ikke og resultatet ble sånn midt på treet. Hadde flotte modeller og gode gamle Marius Fiskum til å fotografere men det weakest link denne gangen var helt klart stylingen. Vel, vel. Jeg er ikke et supermenneske. Koselig var det å ha det hjemme i mitt lune hi dog. De ville ha bildene mot hvilken som helst hvite vegg og vår romslige stue passet perfekt. Mens moren puslet med moter og modeller puslet sønnen et puslespill mens han fulgte med på sirkuset på stuegulvet..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar