mandag 6. desember 2010

Rare Exports kinopremiere


Stilig kinogjest Emilie.

Statister: Mannen min og Tommy

Statister: Einar, Hans, Atle og Bjørn

Casting-agenten og stjerna

I fjor vinter var jeg hele 5 uker på FilmCamp og jobbet med casting i tillegg til B regi på den finsk/norske spillefilmen Rare Exports. Her om dagen var det kinopremiere i Norge. Stor stas for oss som hadde gått gjennom mange ukers blodslit. Resultatet ble bedre enn jeg hadde forventet og jeg kan med stolthet si at dette virkelig er en film verd å få med seg. Aftenposten ga den terningkast 5. Jeg stemmer i, selv om min stemme ikke teller. På premieren møtte mange av statistene opp, bl.a. min kjære. Filmen er på kino i disse dager så bare vit din besøkstid og sjekk ut finsk film på sitt beste med nakne menn barfot i minus 17. Tenk litt på meg når du ser de 40 alvene, de: splitter pine og meg: iført dynejakka og vadmelsbukse og full av ordrer til stakkarene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar