torsdag 24. november 2011

Fiin og fiin fru Blom

Kristin Bjørns improviserte med en oldskool overhead

Min bod var ikke akkurat FIIN

Stilige kunder: mor og datter Herborg og Anneli

Øivind Sjøvoll solgte plater og Ida Ramberg fristet med klær


Et par ganger har det blitt arrangert Fiin-Loppis i Tromsø og her kommer bilder fra arrangementet som fant sted på Rådstua forrige lørdag. Må ærlig innrømme jeg var ambivalent til å være med. Hadde nemlig siste innspillingsdag med BBC filmen Lapland dagen før og wrapfest natta før, men havnet altså med bod på denne Fiin Loppisen også, dog ikke en av mine beste. Her kommer et løfte til mine kunder om at min neste markedsbod blir bedre. Hadde ikke preppet klærne skikkelig. Krøllete klær hang og slang. Jeg kom bokstavelig talt rett fra FilmCamp på morgenkvisten og rasket med meg noen sekker fra kostymelageret. Kanskje jeg burde latt være? Uansett, selv om jeg hadde et svakt kort denne gangen var det andre som leverte varene. Det var andre boder med flotte ting. Var imponert over Beate Hårstad Jensens kjolekolleksjon for eksempel. Øivind Sjøvoll solgte gammel vinyl, noe som så ut som fengte. Erica Restoften hadde som vanlig nydelige vintage smykker. Jeg nevner i fleng: RadArts Kristin Bjørn viste fram kunst via en god gammeldags overhead og ektemannen Bernt Bjørn samt Nanna Elisabeth Berntzen, Anethe Alfvsåg m.fl underholdte med spennende improvisasjonsteater. Bernt Simen Lund sto for musikken og vedlagt er en liten smakebit.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar