torsdag 2. juni 2011

Velkommen til fengselet!

Foto: Marius Fiskum


Nå er jeg på jakt og kanskje du kjenner noen som passer inn i kategorien jeg leter etter: fengselsfugler. Er castingansvarlig på Nrk tvserien HELLFJORD av Tommy Wirkola & Co, som spilles inn på FilmCamp. Der bygges i disse dager et fengsel som skal fylles med skuespillere som allerede er på plass, i tillegg til ca 20 statistfanger og her trenger jeg din hjelp. Har du et tips eller to ta kontakt med navn og helst bilder på min mail ninaerdahl@gmail.com. Mange forbinder tatoveringer med kriminelle, storvokste kraftplugger er også bra, langt hår, barter og skjegg er flott, skumlinger er toppen. Generelt råtasser. Regner med de ikke frekventerer moteblogger akkurat, så her trenger jeg din hjelp. Første innspillingsdag (av fire) for fangene er 10 juni. Så tips i vei da vel. (Illustrasjonsbildet øverst tok Marius på et vips. Kjekt med en fotokompis sånn sett. Det tok oss 5 minutt nøyaktig fra ide til ferdigknipset bilde).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar