onsdag 8. juni 2011

FilmCamp suiten min


Sånn ser kontoret mitt ut på FilmCamp. Jeg har rigget meg til i suiten min. Likesågreit det. Sitter komfortabelt i en liten rosa sofa jeg. Foran meg har jeg bilder av skuespillere og statister i søkk og kav. I morgen skal 20 statister herje litt på "Kjells Kitchen". Med oss har vi både en eksotisk danser, en gjeng sjømenn, folk som er på en snurr + velkjente skuespillere. Gleder meg! Fredag kommer mine første statister fra Tromsø, så langt har vi kun brukt locals. En bil full av fengselsfugler kommer fra "storbyen". Håndplukkede og barske. Sammen med noen tøffinger fra Øverbygda skal de til pers i det spesiallagde fengselet her på FilmCamp. Rart å ikke ha noe med kostymene å gjøre her forresten. Første gang faktisk jeg er på FilmCamp uten å ha en kostymefinger med i spillet. Men Casting Director altså.. skal ikke kjimse av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar