tirsdag 28. juni 2011

Midnight Sun Marathon




I helga løp min 4 år gamle sønn sitt aller første gateløp. Den korteste distansen på ca 1000 m var en perfekt liten rute for han og jeg sprang side om side, gammel mellomdistanseløper som jeg er. Det var premiering for de beste kostymene og førsteprisen gikk til en kjenning av oss, Petter Eilertsen som var ikledd en gravemaskin laget av pappesker. Kreativt laget av pappa Steinar Eilertsen, en gammel venn av meg. For å få oss i stemning før løpet hadde MSM bestilt Kongens Gardes Gatedrill-tropp. De var helt fantastiske. Vi er nok på plass igjen neste år for både løp og underholdning. Får se om vi kler oss ut da. Jeg ankom nemlig Tromsøbyen et par timer før løpet fra Hellfjord og da var et løpekostyme langt ifra mine tanker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar