tirsdag 21. juni 2011

Jenter! Dette vil dere ikke gå glipp av!


Essens Dagspa arrangerer et lukket arrangement for sine trofaste kunder på onsdag 22/6 kl 19-21 og jeg har fått lov å tipse dere. Selv er jeg på FilmCamp og har ikke anledning å komme. Snufs! Hadde jeg vært i Tromsø hadde jeg vært først i køen. De frister meg mye og mangt. Hold dere fast: forfriskninger on the house, gratis mini-manikyr eller makeup veiledning, en liten facial express eller brow make over, spesialtilbud på en del produkter m.m Alt du må gjøre for å ta del i denne eksklusive happeningen er å melde deg på post@essens-dagspa.com eller ringe 777 53400. Først til mølla! Hva venter du på? (Bildet er et illustrasjonsbilde jeg fant som ikke har noe med arrangementet å gjøre)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar