mandag 30. mai 2011

Tones skjulte talent



Møt Tone Pedersen, min gode venninne som de fleste sikkert kjenner som frontfiguren i gruppa Diamond. Sist sett på storscenen på Døgnvill i fjor. Tone og jeg går way back og jeg har hengt med henne i noen år nå. Vi møttes gjennom jobb, da jeg stylet henne i 2004 eller der om kring. Vi fant tonen og ble venninner. Årene har gått, Tone forlot Tromsøbyen i et par år og bodde i Oslo, men nå er hun tilbake og hold dere fast: hun har blitt sminkeansvarlig på fantastiske Essens Dagspa. Nå har du sjansen å få råd og tips fra en vaskeekte popprinsesse. Ennå en grunn til å stikke innom Essens. Kjenner forresten jeg lengter etter salongen. Har hatt så mye jobb i det siste at det har gått på bekostning av diverse behandlinger. Så snart jeg får anledning skal jeg bestille time, og det burde du også. Å få sminken lagt av nydelige Tone er noe du sent vil glemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar