fredag 20. mai 2011

FilmCamp i mitt ♥


Bildet ble tatt i morges kl 07 da jeg var på vei hjem fra FilmCamp etter å ha hatt en super skuespiller-utvelgelses-seanse med en av regissørene på Nrk serien HELLFJORD som jeg jobber med for tiden. Til tross for litt lite søvn var energien for ikke å snakke om humøret på topp i morges. Med bilder av skuespillere i søkk og kav, både på print og via macen hadde rollenavnene plutselig fått skuespillernavn hektet på seg sent i går kveld. Vi nærmer oss innspilling og casting deadlinen er på tirsdag. Herlig og spennende å jobbe med dette, på et så stort prosjekt attpåtil. Satt i morges og smilte for meg selv fra cowboyrekka på bussen hjem. For en velsignelse det er å ha en sånn jobb. Av å til må jeg klipe meg selv litt i armen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar