søndag 26. august 2012

Violet Road -behind the scenes-


Violet Road trengte nye bilder og booket meg inn til å gjøre litt styling. De ønsket å beholde looken jeg ga de i forbindelse med plateutgivelsen i fjor: gamle dresser og signaturhattene. Jeg tok utgangspunkt i det og spritet opp antrekkene med å sy på epoletter, tau, medaljer, gullbånd og gullknapper. Uniformsinspirert med et nikk til korpsestestikk. Jeg lånte til og med en fane til shootet. Korpsteamet fra forrige video "Can you hear the morning singing" gjorde at korpsjakke på vokalisten Kjetil ble et riktig valg. Bildene under er mine bakombilder. Se forøvrig den nye videoen "Burning Up" her.


 Glad gjeng

 Fotograf Knut Åserud med bandet

 Vokalisten steppet inn som fotoassistent

 Hogne

Halvard og Herman

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar