søndag 26. august 2012

Høstmodus

Kjære deg. Sommeren kom og gikk og bloggen ble nedprioritert. Ingen unnskyldninger. Etter mitt livs verste vår var det vel som fortjent å ta en liten pust i bakken. Med det sagt har jeg ikke sittet på latsiden. I sommer har dette skjedd:
- Oppdragene har kommet, jevnt og trutt, noe jeg er veldig takknemlig for.
- Jeg har flyttet min arbeidsplass fra det gamle hospitalet Kysten til sentrale Søndre Tollbodgt. 17
- Jeg har knyttet et lite team til meg. Et par gamle: Marius og Lene og et par nye: Linn og Halvor - mer om de senere.
Siden jeg er kommet sånn i bakleksa med bloggen, har jeg mange innlegg som kommer som perler på en snor nå. Som vanlig dreier det seg om moter og modeller. Det har blitt flere og flere reklameoppdrag også. Filmoppdragene er det ikke flust av, men de er der de og. Følg med følg med!


Et bilde som pryder min vegg hjemme.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar