søndag 26. august 2012

BYLØRDAG reklame


Avisa iTromsø bestilte meg til å lage et dobbelsideoppslag i forbindelse med Bylørdag i juni. Med såpass lite plass (to sider) til å vise frem byens mange butikker bestemte jeg meg for å bruke mange modeller og ergo mange antrekk, så seks modeller i alderen 5-34 ble med i tillegg til hunden Rufus. Min sønn Isak gjorde sitt aller første fotoppdrag og fikk seg noen stilige Ray Ban pilotbriller i lønn. Prøvde også ut to nye assistenter, Halvor, som sto for alle rekvisitter, blant annet en olabil fra Miks og Triks konkurransen til Remiks og Linn som var med meg rundt i byens klesbutikker og fungerte som min høyre hånd. Søte Linn fikk også prøve seg som modell. Hår og sminken ble levert av Essens.


 Bildet som var i avisa.

 Sommerlig og dekorativ tapastallerken fra Helmersen

 Mitt valg av fotograf var lett: Marius Fiskum

 Halvor var rekvisitør og fotoassistent

Acne, Marc Jacobs og annet snacks fra Tromsøs mange butikker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar