onsdag 10. august 2011

Trouble in PCA Paradise


En liten uke på hytta uten min kjære PCA ansiktsvask fikk huden min til å slå seg helt vrang. Til tross for at jeg hadde alle mine kremer og serum og whatnot var det ikke nok. Det at jeg hadde glemt min cleanser hjemme fikk kjipe følger. Elvevannet fra deilige Børselva som jeg vasket meg med morgen og kveld hadde ikke ønsket effekt og plutselig så jeg ut som en fjortis. Som en hyttenabo spøkte med, du ser jo pubertal ut. Jadda. Nå vet jeg at jeg må følge mitt skjønnhetsregime for å få det resultatet jeg ønsker. Jeg dro rett på Essens og klagde min nød. (Bestilte time) De har forresten en del høsttilbud akkurat nå på diverse behandlinger fikk jeg vite. Hva med en topp til tå spaopplevelse på hele 90 minutter til rett under tusenlappen? Vanlig pris er mye mer. Jeg går selv og gleder meg til timen min. Min behandler er på ferie så jeg må vente et par uker på min avtale. Jeg har jo egen behandler må vite. Hun heter Cathrine og trofast som jeg er går jeg ikke til noen andre. Min "skjønnhet" er i hennes hender. Det var en gang jeg fikk penger for å se pen ut foran kameraet. Nå må jeg gjøre en real egeninnsats for å holde en viss standard. Jeg blir nok aldri IMG modell igjen, men jeg vil eldes laaaangsomt, og da bruker jeg PCA.

1 kommentar:

  1. Heisann :) Siden vi tydeligvis begge er svært fornøyde med hudpleieserien PCA Skin, håper jeg du synes det er greit at jeg linket til et par innlegg på bloggen din idag når jeg selv skrev et innlegg om det..?! Si bare ifra om du ikke ønsker det, for da tar jeg det selvsagt bort:) Forøvrig en veldig flott blogg du har, som jeg har fulgt lenge!:)

    Her kan du se innlegget mitt, om du vil:

    http://lissmarlenjensen.blogg.no/1322678834_neste_anbefalning_ang.html

    Ha en fin kveld videre:)

    SvarSlett