tirsdag 8. mars 2011

KONG 2011




Var på seminar her om dagen og fikk for første gang høre et musikalsk inspirasjonsforedrag. Jo Nesbø satt ved gitaren og sang små anekdoter fra sitt liv. Etter han var det svenskene i Acusticum som fortalte sin suksesshistorie fra Piteå. De snakket om sine 1400 medlemmer som mange startet med en hobby og endte opp med en business de tjener penger på. Kjente meg igjen i mye av det de snakket om. Bare man har en ting man virkelig brenner for og jobber hardt, er det mulig at man kan selge det inn hos folk innenfor næringslivet og dermed generere noe som er fruktbart for både ildsjelen selv og kundene. De kom med mange eksempler på dette. Sist ut på foredragslista var INTRO, som tidligere nevnt "my knights in shining armour". De som trodde på meg og ga meg penger til mitt digitale castingbyrå- forprosjekt. De la frem tallenes tale som du kan lese mer om her. Dessverre kunne jeg ikke dra på gallaen på kvelden pga jobb, synd- for regner med jeg gikk glipp av mange gode kodak-moments.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar