søndag 20. mars 2011

En fornøyelig dag!

Fotograf Marius Fiskum og Dan Sverre

Kule tolvåringer Sol og Linn

Karakteren Kristoffer



I går var jeg i "sonen" som min kollega Marius Fiskum sa. Det betyr noe sånt som at når jeg virkelig skrur på mitt arbeidssomme selv og atpåtil har humøret på plass så blir resultatet ganske så fornøyelig. Jeg elsker jobben min! Hadde en åpen casting på Kulturhhuset i går og på tre timer hadde vi intervjuet og fotografert hele 67 nye ansikt. Den yngste var 7 år og den eldste 53. Jeg var på jakt etter kandidater til kommende filmprosjekt, reklamer og foto-oppdrag. Fant faktisk to jenter som jeg booket på direkten til en fotografisk moteserie. Sånt gir meg energi. Når usedvanlig spennende eller vakre mennesker dukker opp. For å være med å leke. Det var folk med alskens talenter som kom også. Akrobater, flammekastere, sangere og dansere. En herlig arbeidsdag som gjorde at jeg fikk lyst å synge og danse selv- av ren og skjær glede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar