torsdag 2. desember 2010

New POP kid on the block


Her om dagen var det en ung gutt som tok kontakt med meg. Han hadde et oppdrag å friste med. Han trengte promobilder. En popstjerne in-the-making nemlig som tok saken i egne hender. Tøffing. Som 17-åring hadde ikke jeg turt å ringe en fotograf og stylist uansett hvor flink musiker jeg var, men det gjorde altså han og nå er vi igang. Fotomaestro Marius Fiskum, popgutten Mats Forøy, meg m.fl. Den 17 desember skal vi ha fotosession. En kjekk ung mann, med en personlig stil å fare med. Bra utgangspunkt! I en by mest kjent for rock og electronica kommer Mats som et friskt pust. Jeg gleder med til å slå meg løs på kostymelageret mitt med han i tankene. Han vet hva han vil ha og har gitt meg noen spennende stikkord. Locationen skal jeg ikke røpe, men får vi den vi sikler etter er det min avdøde bestefars gamle arbeidsplass. Watch this space.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar