onsdag 10. november 2010

Blod på fileten

Elisabeth sin aller første filmjobb. Jeg rekrutterte henne.
Her sammen med stuntmannen Johannes.

Regissør Magne og "brøytebilsjåfør/loverboy" Mats.

"Kontordama" Nanna i "fin" genser fra meg og håndtegnet juksetatovering fra Elisabeth.

"Fabrikkarbeider" Cong

Nrk med sitt nye intervjuobjekt til dokumentarserien Folk

De siste par ukene har jobben min dreid seg om film. Som kostymedesigner på filmen "Zakariassen må dø". Kan ikke si så mye om hva den handler om, men det er en svart komedie som forhåpentligvis blir å gå rett hjem hos de fleste. Regissør Magne Pettersen og hovedrolleinnehaver Hallvard Holmen (Himmelblå-Roy) er begge fantastiske og med et dreamteam på minst 30 burde vi få i land en fin film!? Her er noen bilder fra innspillingen. Fikk til og med besøk av Nrk. De lager faktisk et portrettprogram om lille meg. De skal dokumentere diverse oppdrag jeg gjør fremover og antageligvis bli med til London i februar. Skummelt, men spennende. I morgen er siste innspillingsdag på Zakariassen-filmen og da skal jeg gå løs på noen kostymer med kniven min. Ikke nok med det skal flere liter blod gå med til å sprøyte ned både skuespillere og statister. Vi filmer fra en laksefilet på Helgelandskysten, men er egentlig i et studio på FilmCamp i Målselv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar