søndag 31. oktober 2010

Nytt filmoppdrag i anmasj

Allemannseie: ROY! (Pressefoto)

Hallvard Holmen prøver mine kostymer

Sigga i filmen Parat. (Pressefoto)

Fin jobb jeg har?

PARAT filmplakat

I dag hadde jeg en kjendis på besøk på kostymelageret. Best kjent som herlige Roy i Himmelblå. Jobber som kostymedesigner på Magne Pettersens film Zakariassen Må Dø og hadde noen skuespillere innom for å prøve kostymer. Hovedrolleinnehaver Hallvard Holmen, viste seg å være en likanes kar i virkeligheten også, ikke bare på tv.

Sist jeg jobbet med Magne var som kostymedesigner på den forrige filmen hans; Parat. Under innspillingen var min sønn knappe året og takket være en kostymeassistent/nanny kunne jeg ta oppdraget og til og med ta med min lille skatt. Har mange gode minner fra Parat. Satser på at filmen vi nå skal begi oss ut på blir en like fin opplevelse. På mandag reiser vi til Helgelandskysten noen dager og videre til FilmCamp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar