onsdag 18. august 2010

Endelig høst!

Jeg og en av dukkemennene mine

Lene vurderer bijouteri

Stein i full sving med pelsdama

Skoleklare dukker

Elsker jobben min! Variasjonen med foto den ene dagen, film den neste, litt scene og så dukkene mine da. Åååh! Etter å ha kledd på de siden de ankom Nerstranda i februar er jeg nå begynt å bli kjent med de og litt glade i de faktisk. Vi har jo alle våre egne interesser og klær er (surprise-surprise) noe som "makes my ♥ tick". Nå har endelig høsten kommet noe som betyr MER klær. Jippi! Lag på lag. Strikk. Pels. Varme. Hver dukke får nå opp i femten puslebrikker på seg hver istedenfor halvparten sommerstid. I dag ble høstdukkene utstilt i senteret iført en look vi kalte "høst-dongeri". Trenger du ny høstgarderobe? Dukkene våre er alle individuelle i stilen så kanskje, og forhåpentligvis, treffer en av de akkurat deg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar