lørdag 3. juli 2010

Sombrero Sommer

Takk for handelen Fretex!



Jeg er på sommerferie og holder meg langt unna jobb for tiden. Tiden går med til å nyte været og feriedestinasjonen Bodø, lade batteriene og gjøre en av yndlingssyslene mine: shopping! I dag var jeg på Fretex og fant en gammel Sombrero, som om vi skal tro min svigerfars teori, ble tatt med hjem av en sjømann på 50 tallet. Laget av fløyel og pent smykket med paljetter og det som hører med. Fant noen andre hatter også, en grønn trilby av merket "Playboy" laget av Opplandske Luefabrikk i Gjøvik rundt samme tid som sombreroen, en brun damehatt av det mannlige slaget og til sist hatten som ble kåret sin sommerens trendhatt "the straw fedora". De tre sistnevnte hattene kostet utrolige 39,- hver. Andre ting jeg fant var bl.a. en Noa Noa kjole, en jakke kjæresten min kalte en "kommunistjakke", en kabelstrikkejakke og et smårutete tweedskjørt.


3 kommentarer:

  1. Syns det er råschpaa å lese bloggen din; masser inspirasjon! Skal bruke litt av den inspirasjonen til å få min egen blogg opp på beinan i løpet av de neste mnd. Ha det kjempefint på feire! Du har så absolutt fortjent å slappe av og kose dæ sammen med familien! stor klem

    SvarSlett
  2. Takk Erica!! Har moillkosa mæ på ferie! I morn går turen tilbake til TØ før neste eteppa av ferien starte om et par uke: Finnmark Roadtrip. Først e det Buktafestivalen og Nerstrandadukker som må styles. :)

    SvarSlett
  3. <3 Brukte-gullfunn e muligens toppen av kransekaka!! Måtte det bli opphold p åBukta så du kan da bling-bling hatten på ;)

    SvarSlett