onsdag 5. september 2012

Prins Sol

Jeg kjenner en familie som er noe helt for seg selv. De er syv i tallet og har noe til felles: de byr på seg selv og sprer om seg med smittende glede. Familien Rundberg, mor, far, fire brødre og en søster. De fleste har sikkert hørt om de før. Fikk en invitasjon til 30 års kalaset til den nest yngste broren, Halvard. Tror jeg bestemte meg umiddelbart. Selvfølgelig ville jeg bli med på en sånn fest. Har jo i mange år vært mer eller mindre med i "gjengen". Storhaugen var jo en epoke for seg selv. Mang en Riddu har jo satt sine spor. And it goes on and on. Jeg ble kjent med Halvard da vi begge ble booket inn som modeller til et fotoshoot en gang i 2005, av Halvards svigersøster og min navnesøster Nina Soleng.  Samme året registrerte jeg mitt lille firma Nostalgia og Halvard var en av de mannlige modellene jeg brukte mye i begynnelsen. En gang han var med på en motevisning på Nerstranda tok han til og med en liten "krabbedans" på catwalken. Fantastisk! 30 års laget forrige helg hadde ingen krabbedans men de fleste slo seg løs på dansegulvet. Det var god musikk og underholdning hele kvelden og natta. Ikke noe annet å forvente når noen av byens beste musikere lager fest. Som gave fra mange av gjestene inkludert meg fikk Halvard en nydelig blå gitar. Her er noen glimt av Prins Sols fest, navnet fikk han av sin gudmor da han var en liten sol. Sola er blitt større nå og han stråler fortsatt!

 Halvard og Herborg i 2005, rett før et moteshow jeg arrangerte.

 Gavebordet

 Bildeframvisning

 Halvard og Herman

 Herborg og Simone

 Nina og Julie

 Herborg

 Familiebilde!

 Mamma og pappa Rundberg

 Vakkert par

Fornøyd prins!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar