tirsdag 28. februar 2012

På den røde løper i Berlin

Levis Hest i godt selskap

Min kjære på den røde løper

Premiereklar i nygammel persianer og Berlinaleveske

Akkreditert må vite


Som medvirkende på den eneste helnorske filmen på filmfestivalen i Berlin var det på tide med litt glitz og glamour. Levis Hest representerte med regissør Torfinn Iversen, produsent Mona Steffensen, skuespiller Jørgen Langhelle, script Janni, undertegnede casting og kostymesjef samt min kjære. Selv om filmen ikke vant i konkuranseprogrammet det ble vist i, er vi alle veldig stolte likevel. NFI spanderte et helt fantastisk flereretters gourmetmåltid på oss etter filmen. Jeg valgte sjøkreps som ble en sann kulinarisk opplevelse. NFI arrangerte også en fest for den norske filmbransjen med fri bar og fantastisk fingermat. Å være på filmfestivalen i Berlin og atpåtil med en film man har jobbet med er stor stas! Jeg hadde allerede bestilt billettene da jeg fikk vite at Levis Hest var plukket ut og det viste seg jo å bli et kjempebonus for min Berlin-tur. Utgangspunktet for min reise var at Introfondet i Tromsø støttet min søknad om å reise dit for å møte den norske filmbransjen. Det greide jeg å gjøre til gangs, å dele et flereretters måltid med tre damer fra selveste Norsk Film Institutt var så absolutt midt i blinken! Vi var bare ti stykker så alle fikk jo bli litt kjent med alle. Mission Accomplished!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar