tirsdag 31. januar 2012

My business is You!


Espen Sandberg på TANK har designet min nye profil og nettside


Dagen før TIFF, Tromsø International Filmfestival, ankom en fantastisk pakke i posten fra Square i Oslo. Mine snasne visittkort, i imitert skinn og med speil. Men hvorfor i all verden speil? Fordi "min business er deg" og det er ditt flotte ansikt du ser i speilet. Jeg jobber med casting og styling og hva annet passer vel bedre? Ga ut visittkort over en lav sko til gamle og nye film-bekjentskap på åpningsbanketten til TIFF. Dagen etter ble jeg tagget på facebook av min kollega John-Erling Holmenes Fredriksen som hadde tatt bilde av kortet. Han skrev "Fikk dette lekre visittkortet av en mystisk dame som inviterte på lanseringsfest. Håper det medfølgende speilet spår framtiden, for da blir livet en dans på roser, og jeg er fortsatt ung og kjekk ;) "

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar