tirsdag 20. desember 2011

Nostalgia Julebord


Litt historikk: i 2005 startet jeg mitt eget lille firma Nostalgia. Fant ut at ordet Nostalgia passet meg og det jeg hadde lyst å bedrive. Jeg ville at noe av min fortid skulle leve videre inn i framtiden i tillegg til at jeg simpelten elsker gamledagers estetikk. Firmanavnet jeg valgte betyr "a yearning for the return of past circumstances, events etc". Mine 7 år i London var et eneste stort eventyr og nå 6 år etter kan jeg faktisk klappe meg litt på skulderen, jeg klarte det som var målsettingen: å bedrive litt London i Tromsø. På de måtene jeg kan, med moter, modeller, former og farger. I fjor var mitt første år med Nostalgia julebord. Min nærmeste medarbeider Lene og jeg gikk på restaurant og flottet oss. I fjor var vi to og i år var vi tre. Ellen var selvskreven. I hele høst har hun jobbet som min nærmeste assistent. Vi har jobbet på et par utenlandske filmer, noen reklamejobber, stylet artister og gjort diverse motefotojobber og her kommer Julebordmedlem nr 3 inn i bildet. Min kjære kollega fotograf Marius Fiskum. X antall ganger i året 2011 har vi jobbet sammen og det har vært en fryd fra ende til annen. Så jeg inviterte til julebord for å skåle for året som har gått. Året som kommer vil sparkes i gang med en lanseringsfest 20 januar, mer om det senere. Kvelden vår begynte på Presis, min favorittrestaurant i Tromsø, og ferden videre gikk til både konsert og diverse utesteder. En artig kveld med fine kollegaer. Bildet ble knipset av min eiegode modell Kay-Morten som vi traff på tampen av kvelden.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar