torsdag 27. oktober 2011

Kunstukas siste innspurt

Sjefen sjøl: stilige Liv Rundberg

Yngvild ved stativet fylt av nyproduserte klesplagg

Litt finpussing minutter før moteshowet
Konfransier Rolf ved den flotte catwalken


Sent i går kveld kom jeg hjem fra Kåfjord hvor jeg har vært workshopleder i tre dager. Her er mine siste bilder fra noen flotte dager med særdeles fine og dyktige folk. Gymsalen var stappfull at foreldre og andre da kommunens barnehager og skoler viste fram hva de hadde lært på seks forskjellige workshoper. Liv hadde virkelig slått på stortromma og dratt igang en solid og variert forestilling i anledning kunstens uke. Dans, mote, grafitti, collager, popart m.m Alt i en retro-ånd, der av navnet Retro Street. Krysser fingrene for at de ber meg dit igjen.. PS! Jeg heier på Kåfjord! En kommune som får ting til!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar