søndag 28. august 2011

Velkommen til verden Anna



Etter å ha slikket sol i byens eldste byhage dro jeg til Essens Dagspa for å ta en PCA gresskar-peel med askepott-effekt (det var det de sa). Behandlingen var helt fantastisk. Det er månge måneder siden jeg har vært innom salongen for å ta en behandling. Har rett og slett ikke hatt tid til sånn luksus. Men denne fredagen hadde jeg bestemt meg for at jeg hverken skulle røre eller tenke jobb, bare være egoistisk og fylle dagen min med mest mulig velvære. Et bonus var å treffe på Elisabeth som tilfeldigvis var innom sin arbeidsplass Essens med sin nydelige datter Anna. Det var artig å treffe en så munter baby som smilte nesten hele tiden, men eplet faller jo ikke så langt fra stammen.. Mammaen er jo en solstråle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar