søndag 3. juli 2011

Fengselsminner for livet


Statist Atle Kirkegaard og skuespiller Lars Arentz-Hansen


Frank Cock og Atle Kierkegaard


Jim Vågsbø


Einar Fagertun, Lloyd Rehnlund og Jim Vågsbø


Fem dager med fengselsaction er nå historie og det føles faktisk litt vemodig. Selv om Hellfjord bare er litt over halvveis, er nok mine mest spennende dager på settet over. Fengselsdagene. Snufs! Elsket hele prosessen, fra jakten på fangselsfuglene til innspillingen av deres små og store oppgaver. Nå er det bare å glede seg til å se de i tvruta . Jobben min fremover nå er å koordinere skuespillerene jeg har castet. Som for eksempel Lars Arentz-Hansen på det øverste bildet som på denne linken tar balletak på selveste Leonardo de Caprio. Fint med skuespillere også for all del, men å kjenne det koker rundt meg med x-antall statister er ekstra stor stas. Mange er også så takknemlig for muligheten å være med, uten noen som helst erfaring eller primadonnanykker. Hvis noen av "fangene mine" leser dette, tusen hjertelig takk! Dere var helt fantastiske! I love you long time!

1 kommentar: