søndag 3. juli 2011

40 talls aften

Me & my beau
My partner in crime Therese

Arrangører/artister Marita og Anethe

Kveldens stiligste Ane Elene

Kostymeprisene gikk til..

Ikke så ofte at jeg er ute på byen og når jeg en sjelden gang er det, er det gjerne en spesiell anledning som byr seg. På fredag var det 40 talls aften på Bastard dratt i gang av eksempelvis Marita Isobel Solberg m.fl. Jeg dro på kostymelageret mitt sammen med Therese i ens ærend for å finne passende klær og tilbehør. Jeg endte opp med en autentisk hatt, men stylet resten av antrekket opp i tidsriktig stil og Therese hjalp meg med krølltanga. Jeg vant faktisk en kostymepris sammen med fire andre og premien var gratis inngang resten av året på uteplassen. Ikke dårlig. Min herre med bart kom også etterhvert og hadde stylet seg selv med dress, hatt og et egendesignet skilt. Det ble en super kveld med nattmat og filmvisning på Filmverftet attåt. De skal visst arrangere flere av disse nostalgi-kveldene. Gleder meg spesielt til 30 tallet og har allerede kostymet på plass..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar