tirsdag 28. juni 2011

En Engel i Hellfjord

Kristoffer Jørgensen

Johannes og Kristoffer

Sist jeg skrev om Kristoffer var da han ringte og fortalte at jeg hadde fått Intro-støtte. Jeg har sagt det før og jeg sier det gjerne igjen: Kristoffer er en av de tromsøværingene jeg beundrer mest for det han har fått til og den personen han er. Han har stått på og jobbet fram sin nisje. Han lever ut sin drøm- hver dag- med sitt firma Arctic Action. Du så han sist på Norske Talenter. Vi har jobbet sammen i en årrekke på forskjellige prosjekter. Her om dagen hadde en av hans stuntmenn, Johannes, laget en aldri så liten pyro-eksplosjon, med det resultat at en engel viste seg i bøtta etterpå. Overtroisk som jeg er tror jeg nok at det ikke var så tilfeldig.. En engel var helt på sin plass. Arctic Action er noen råtasser med hjerter av gull.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar