søndag 1. mai 2011

Loppesirkus til tusen

Fornøyde kunder Trine Lise og Janike

Bernt Bjørn ikledd min gamle genser improviserer

Pene damen Aggie

Det kokte på Rådstua

Kombinasjonen "fiinloppis" og improvisasjonskunst er en vinner. I helga var jeg så heldig å være med på denne slags arrangement for andre år på rad. I fjor het det "For what its worth" og var arrangert av Hege Pålsrud. I år ga hun koordinatoransvaret til Aggie Peterson som samlet troppene og arrangerte et "Fiinloppis" som ble en publikumssuksess av dimensjoner. Folk sto i lang lang rekke for å slippe inn og i løpet av et par timer hadde jeg jammen tjent inn summen jeg hadde som ønske-målsetning for dagen. Det jeg solgte unna var skatter fra både egen garderobe og kostymelageret mitt. De kunstneriske innslagene var bl. a av Bernt Bjørn fra Ferske Scener, dansegruppa In-Tuit og kopeprosjektet til Liv Hanne Haugen. Arrangementet var del av Vårscenefest-uka til RadArt og fant sted på Rådstua. Jeg elsket det og gleder meg allerede til neste år hvis det skjer igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar