torsdag 7. april 2011

Nettside Teaser

Trond Håkon og Marius

Johannes

Mats

Atle

Simone

Gjennom mitt INTRO forprosjekt har TANK laget meg en lekker skisse for min kommende nye nettside og Marius Fiskum har tatt bilder av ni forskjellige karakterer som skal være på forsiden. Her er noen smakebiter, vel og merke tatt med mitt eget kamera. Modellene var i alderen 7- 60 år. Noen ansikter var gamle slagere og andre helt nye tilskudd i castingbyrået. Siden lanseres rett over påske i forbindelse med premieren av Nrk-dokumentaren "Med øye for stil- et portrett av Nina Erdahl" ;) Selve digitaliseringen av castingarkivet vil ikke å være på plass til denne datoen. Jeg søker nemlig hovedprosjektmidler fra INTRO og hvis de satser på meg videre blir dette oppe og gå. Fingers Crossed! Mens vi venter jobber jeg med castingbyrået mitt på gamlemåten. Har permer fra alle filmene jeg har jobbet med og i disse er bilder og skjemaer med alle skuespillerene og statistene jeg har castet. Tror tallet er på ca 200 personer. En god start. For øvrig jakter jeg alltid på nye ansikter så send gjerne forespørsler med bilder til meg: ninaerdahl@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar