fredag 15. april 2011

Guttegjengen i Levis Hest

Rollene Isak, Rune, Jonas og Tom

Marius, Håvard, Markus og Henrik

Nå har jeg ankommet gode gamle FilmCamp igjen. For de som ikke vet det er FilmCamp en nedlagt militærleir i Øverbygd der det har vært spilt inn en rekke filmer, store og små. Filmen Levis Hest er nr 17 i rekken og jeg har vært så heldig å få være med på mange av disse. Ankom campen i ettermiddag og hadde en meet & greet med teamet på over tjue filmarbeidere. Ble spesielt glad da "guttene mine" introduserte seg selv som skuespillere. De er nemlig guttegjengen jeg castet for en stund siden og tre av de har aldri vært med på en filminnspilling før. De siste dagene har jeg jobbet med kostymene deres og her får du se resultatet. En bilde av deres personlige stil og et i kostyme. Regissøren Torfinn Iversen var ihvertfall veldig fornøyd med looken. I morgen er det dags for å begynne innspillingen. Jippi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar