mandag 18. april 2011

En usminket sminkør

YMC lue, Hermes skjerf, Haglöfs dunjakke og regnfrakk fra Armyshop.

Når det gjelder min jobb er det to ting jeg vet jeg er flink til, kostymer og casting. Andre ting jeg ikke er så flink på men som jeg gjør innimellom er å ta små sminkejobber på filmer. Som Levis Hest for eksempel. Fem skuespillere, hvorav en voksen mann og fire unge gutter. Sier seg selv at det ikke er den største sminkejobben akkurat. Det jeg pakket i sminkekofferten denne gangen var blod og tårer fra favorittsminkebutikken Visage i Oslo og produkter fra Glo Minerals kjøpt på Essens til å matte ned huden og lage mørke ringer under øynene. So far so good. Blir vel nevnt et par-tre ganger på rulleteksten antar jeg. Casting, kostymedesign og sminke. Jeg har mange hatter jeg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar