fredag 18. mars 2011

Næringslivdagen 2011

Charlotte Engelmark (styled by me) og Rio De Trokkoness

Sif Vik fra Tvibit og Eva Halvorsen fra Nordlys

Kim Daniel Arthur. Mr Playfish

Svett nord-norsk superøy: Husøya

Tydelig budskap til forretnings-Tromsø

Var litt ambivalent. Kan innrømme det. Selv om jeg hadde en liten finger med i spillet, og hadde stylet en foredragsholder, følte jeg meg kanskje litt malplassert til å begynne med.. Etterhvert gikk det bedre. I grå kjole og svart bolero stilte jeg opp og hadde vel fulgt dresskoden sånn cirka til punkt og prikke. Skilte meg ihvertfall ikke ut, turte ikke å utfordre næringslivtoppene i hyperfarger eller andre blikkfang. Blendet inn og tok inn det ene foredraget etter det andre. Det beste var Kim Daniel Arthurs. Ble kjent med han før han tok springfart og hoppet inn i the big business og det var skikkelig inspirerende å høre hans forretningsmannsrøst. Kjenner han jo best som fotograf (vi har gjort noen prosjekter sammen) og som Mayas pappa. Våre barn er venner. Andre gode foredragsholdere var Charlotte Engelmark i INTRO og en fransk trendanalytiker som visste seg å være en skjult entertainer. Han fortalte blant annet at nordmenn er på verdenstoppen i onenight-stands. Hmm. Interessante opplysninger på en næringslivskonferanse. Han var drøy. Men på en herlig måte. Lunsjen vi fikk på Rica var helt suveren. Et høydepunkt. Mingling var det også, og en gråkledd voksen mann kom faktisk opp til meg og sa han hadde vært mannekeng på 80 tallet. En dag fylt av inntrykk og hvis du spør meg om jeg deltar neste år er svaret antageligvis ja. Men kanskje jeg utfordrer meg selv litt neste gang og ikke følger fargestrømmen. Følte meg ikke i mitt ess i gråværsfargene så neste år skrur jeg nok opp mitt eget fargebarometer. Hvis jeg tør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar