tirsdag 29. mars 2011

Kirkenes herligste



Har vel før sagt at jeg er en tilhenger av folk som tør å "kle seg litt ut". Hvis man har lyst å vises i terrenget i eksempelvis en glitterjakke? Kjør på. Var et døgn i Kirkenes i forrige uke. Hensikten var å ha møter med Samovar teateret, Barents sekretariatet og Pikene på broen. Ikke alt gikk etter planen og fikk bare truffet to av tre. Da var det en trøst å treffe på DJ NRG (energi) Bjarne, en lokal Dj som har svingt seg i tv-ruta på både Norges Herligste og Norske Talenter. Vi fant tonen og jeg snakket lenge med han. Det hele begynte med at han lyste opp hele hotellfoajeen med jakken sin og jeg nølte ikke: dette var en karakter jeg bare måtte snakke litt med. Han sa forresten at den sangen som slår best an på dansegulvet om dagen er Jennifer Lopez lambadainspirerte sang On the floor. Han inviterte meg til å høre han spille samme kveld på Thon hotellet, men jeg skulle reise videre på min forretningsreise grytidlig dagen etter så jeg gikk glipp av moroa. Hurra for herlige mennesker altså! Han var mitt Kirkenes høydepunkt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar