mandag 28. februar 2011

Bodø Stil


Dette er altså min aller første stilrapport fra Bodø by. Etter å ha trålt sentrum på jakt etter noen kandidater å knipse uten hell, fant jeg denne søte jenta på flyplassen og heldigvis var hun fra Bodø. Liker at hun bruker leggvarmere (ballettstil) og er flink å bruke tilbehør som f.eks blomst i håret (Marc Jacob-ish). Strikkegenseren er jeg faktisk litt ambivalent til etter å ha fått overdose på strikkemoten i inneværende sesong. Da jeg så bruktbutikken Rokit i London hadde et to meters langt stativ med "hjemmestrikkede" gensere i forrige uke fikk jeg litt turn off. Litt trist, i og med at strikkegensere er en viktig del av min personlige garderobe og har vært det i årevis. Uansett, Bodø jenta jeg traff er absolutt "on trend". Skulle bare mangle, hun er jo fra stilbyen Bodø ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar