fredag 31. desember 2010

Norges mest avanserte klasserom




Kan jo ikke annet enn å skryte litt. Min kjære bror har fått mye positiv respons etter et tegneoppdrag han hadde nå på senhøsten. Nærmere bestemt med en lansering i Tromsø 1. desember. I forbindelse med den nasjonale konferansen til Senter for IKT i utdanningen, Kaleido2010, om digital kompetanse og læringsressurser, ble det bestilt inn interiørekspertise fra Oslo. Min bror Einar jobber for Radius Design og hadde flere turer til Tromsø for å møte oppdragsgivere og for å koordinere underleverandører. I tillegg til interiørarkitektrollen er han også utdannet tømrer og har naturlig nok større kjennskap til materialene enn en "vanlig" designer. Nå i romjula fikk jeg endelig sjansen til å se klasserommet og med meg var min 3 år gamle sønn, som forøvrig forguder sin eneste onkel. Skal vi tro initiativshaverene er dette framtiden, og hvem er vel bedre å prøve ut rommet enn et framtidig skolegutt. Sønnen min elsket rommet! TV2 nyhetene lagde forresten et supert innslag om det de kalte "Norges mest avanserte klasserom". Ikke verst! Broren min er flink og gjør viktige prosjekter og jeg er en stolt søster! Fin avslutning på året for hele familien Erdahl.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar