søndag 19. desember 2010

Fin stil på RadArt julebordet

Marita Solberg

Hege Pålsrud

Sara kom med Transit teateret fra Bergen

Kveldens flotteste par Nasra og Kristin

Herr og fru Bjørn

I høst ble jeg invitert inn i RadArt varmen, følte meg beæret og ble medlem. RadArt er, for de som ikke vet det, et Tromsønettverk for fri scenekunst, med base på Rådstua teaterhus. Medlemmene kommer i flere sjangre fra ulike typer designere (lys/lyd/scenografi/kostyme) til stuntfolk , via skuespillere og regissører, dansere og musikere. En kreativ gjeng med andre ord, med lav terskel på underholdningsfronten, og tør jeg påstå litt over gjennomsnittet på gjennomføringen og kvaliteten også. I tillegg til fantastisk mat, fikk vi servert dramatisk sang av Marita Solberg, hallingdans, Transit teateret fra Bergen hadde en forestilling før selve julebordet og min personlige favoritt: Bernt Bjørns versjon av O Helga Natt. Dette var årets tredje og siste julebord for min del og absolutt en høydare. Jeg vil leke mer med denne gjengen. Ikke bare er de stilige, de er artige og trivelige også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar