lørdag 14. august 2010

Slike gutter det vil lille Tromsø ha!

Trym Myrvang

London 2001: Daryoush og Matthew - de stiligste guttene jeg kjenner.

Har fått kommentarer fra mine venner som følger bloggen, om at det ikke er mange nok bilder av gatemoten i Tromsø.. Dette har sin grunn. Jeg ønsker ikke å legge ut bilder på bloggen av folk som ser sånn halvkule ut eller har ett tøft klesplagg likssom. De jeg viser frem synes jeg skal være stilig fra topp til tå. Forrige uke traff jeg på Trym som er en av de få i Tromsø med en stil som er verd å rope høyt om (lage innlegg om på bloggen). I går traff jeg han igjen og fikk knipset et bilde. Han er 19 år og moteinteressert og til tross for aldersforskjellen snakket vi samme språk. Et språk som handler om klær og stiler. Ikke om hva som er i skuddet må vite, men på et generelt nivå. Så utrolig deilig å kunne konversere om sånne ting. Dessverre forlot Trym Tromsø idag for å gå på journalistskole på Volda. Kjenner jeg savner han litt allerede. Like barn leker jo best, og på motefronten i Tromsø er det dessverre ikke så mange å leke (snakke) med. Da jeg bodde i London 1997-2003 var jeg rent bortskjemt og mine to beste venner der var gutter og stilig langt ut i fingerspissene. Akkurat som Trym.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar