tirsdag 13. juli 2010

Gøy på landet!

Søskenkjærlighet

Min favoritt: mufflonen Lykke

Marius sjarmerer de fleste

I dag dro jeg og fotografen Marius Fiskum på befaring til Tromsø Minizoo, en fantastisk plass vi har valgt som location til vårt neste felles prosjekt: en bildeserie for magasinet Trend i Tromsø. - som eget motebilag i bladet iTromsø. De fem modellene jeg har castet er i alderen 3-98(!) år og skal presentere fire generasjoner på landet. Selve fotoseansen er ikke før om noen uker, men god planlegging er alfa omega når man har med så mange mennesker og dyr å gjøre. Forvent å se ponni, høne, esel, geitekillinger, svartsvaner m.fl Forrige gang jeg hyret inn Marius blandet vi business & pleasure på Metro Lekeland og silte og hoppet i stor stil og denne gangen skal vi more oss med dyrene. Marius har allerede funnet tonen med en liten geitekilling og jeg falt pladask for lille Lykke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar