tirsdag 22. juni 2010

Reklamefilm fryd

Stjerna med de lokale produktene

Statisten Ingunn (ferskvaresjefen) tar på forkledet


I dag var jeg så heldig å være med på en nasjonal reklamefilm for tredje gang. De tidligere produksjonene jeg har jobbet på har vært GILDE der jeg hadde casting og kostyme, AKER der jeg skaffet statistene og hadde kostyme og sminke og nå sist SPAR der jeg sto for sminken (kostymet var allerede plukket ut, for dette var den 8 av 10 reklamefilmer i dokumentarstil som Spar har gjort-der de reiser rundt på forskjellige Spar-butikker i Norge) Kan ikke røpe så mye om hva reklamefilmen handlet om men jeg hadde en super dag og det viste seg at stjerna Jeppe var en skikkelig fin fyr og artig som få. Lo godt gjennom hele arbeidsdagen. For å se Jeppe sine Spar filmer se her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar