onsdag 28. april 2010

I ♥ goodiebags

Dagens stiligste: Mikael og Chollada

Fornøyd og fargerik Therese med goodiebag

Maud Mellow moter og modeller

I Tromsø by skjer det ikke så mange motehappenings og ihvertfall ikke der du går hjem med en goodiebag. I dag fikk jeg to. En på Noa Noa og en på Maud Mellow. Begge hadde modeller som viste fram vårens nyheter og sistnevnte feiret atpåtil sin ettårsdag. Min venninne Aurora Nielsen, hadde laget en solid bursdagsfest med både motevisning og noget attåt: papirposer fylt med produkter fra Volcom og Nikita m.fl Et annet bonus med sånne eventer er at moteinteresserte samles og i dag så jeg en gutt i pels- noe som for meg som trendspotter var en høydare. At han var kompis av en annen moteperson, Chollada, var ikke en overraskelse. Like barn leker jo best. Dagens best kledde var Mikael: en 19 år gammel tromsøgutt som sikter seg inn på motebransjen i framtiden. Jeg heier på han.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar