tirsdag 20. april 2010

Festivalsommeren er her

Crocodile Dundee styling

DIY tips: Avklipt vintagekjole

Etnisk look i palmesus

Nøkkelplagg på festival: jumpsuiten

Greit, vi er bare i april måned men vinteren står på hell, snøen smelter og nettene bli kortere og kortere. I Amerika, nærmere bestemt i Indio, er det ikke mye snø å finne og i helga var det Coachella festival som trakk til seg en hærskare av små og store kjendiser og tusenvis av andre. Antrekkene var sommerlige med kort-korte shortser, kjoler og jumpsuits og på style.com hentet jeg noen bilder som kan få festivalgjengeren i oss til å begynne å krible etter varmere temperatur og ergo mindre påkledning. Om et par-tre måneder er det vår tur. Jeg gleder meg villt til å se en av de råeste damene jeg vet om: Juliette Lewis på Buktafestivalen. Hun er HOT. Skal også på Riddu Riddu og for første gang på fire år skal jeg ikke jobbe med kostymer til en eller annen forestilling. (Neste år derimot har jeg et spennende samarbeid med festivalen men det er fortsatt hysj-hysj)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar