torsdag 22. mars 2012

Varanger Krafts reklamefilm

Regi, foto og stjerna

Skuespiller Anderz med statistfamilien sin: Lasse og Kristine

Forretningskvinna Marianne (nattopptak kl 03-ish)

Badi


Det har blitt noen reklameoppdrag på meg i det siste. Det siste var en reklamefilm for Varanger Kraft, innspilt diverse steder i Finnmark over tre dager. Filmen ble produsert av Sheriff Film i Oslo og jeg ble innvolvert som eneste hunkjønn og eneste nordlending. Jeg multitasket som vanlig og hadde ansvaret for kostymene og sminken i tillegg til at jeg bisto med å finne statister. Hovedrolleinnehaveren Anderz Eide hadde jeg jobbet med før, på en Aker reklame for et par år siden og det var faktisk han som anbefalte meg til produsenten. Til tross for lange dager og nattopptak var vi vel alle enige om at det hadde vært en fin tur. Gleder meg til å se resultatet. Under er en liten snutt fra Kirkenes der et lokalt band var statister og spilte hvorpå hele crewet jublet og applauderte.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar