mandag 30. januar 2012

Stue-studioet




Takket være det fantastiske Intro-fondet har jeg investert i et lite fotostudio-oppsett som jeg først rigget til i stua. Fotograf Marius Fiskum kom og kurset meg og etter det var det bare å prøve seg frem med backdropen som er hvit på den ene siden og svart på den andre og med ulike lysstyrker på softboksene (lysene). Her er noen bilder av min kjære lille familie. Vi tok bilder av hverandre og hadde det skikkelig artig. Min kjære og jeg knipset bilder rett før vi gikk på en punk konsert på Kulturhuset, der av min rebell-T (og sikkerhetsnåler i ørene). Stein-Erik foreslo at jeg skulle gjøre det samme som personen på T skjorta mi og jeg gjorde lydig som fotografen sa. Studioet mitt skulle rigges opp profesjonelt for første gang, på samme sted som konserten faktisk, på Kulturhuset, dagen etter..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar