mandag 12. desember 2011

Ellen to the rescue

Ellen og Heidi

Magasinet Virkeligs studio i gammel-biblioteket

Fiiine dinosauruser!


Siden i høst har jeg vært så heldig å ha Ellen med på de aller fleste oppdragene som har kommet min vei. Dette har gjort min arbeidshverdag mye lettere. Har hatt assistenter før som har vært med på prosjekter dann og vann men nå har jeg Ellen som er parat hver dag. I forrige uke måtte jeg bli hjemme med sykt barn dagen før vi skulle ta noen bilder av Heidi Solheim. Uten anledning til å gjøre forarbeidet selv lot jeg Ellen plukke ut antrekkene. Jeg møtte opp til fotograferingen dagen etter med min sønn som var blitt friskere. Ellen tok seg av stylingen og Marius knipset. Vi leide studioet til Virkelig, noe som fungerte veldig fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar