tirsdag 15. november 2011

Gyllenborgdagen

Klassen min i 89/90

Einars klasse 96/97

Einar 12 år

Moteshow med modellspirene Emma og Kaisa


Jeg er Tromsøværing. Født og oppvokst på Tromsøya, med byskolene Gyllenborg, Sommerlyst og Kongsbakken som "mine skoler". Om et par år er det neste Erdahl-generasjon sin tur. Min sønn Isak skal bli Gyllenborg-gutt og turen innom den årlige Gyllenborgdagen var helt på sin plass. På veggen henger bilder av alle tidligere elever og både jeg og min bror Einar var å finne. Det var forresten flott å se hva de eldste elevene hadde fått i gang, to skikkelig underholdene moteshow. Min tidligere kollega Nina Soleng er mamma til Kaisa som svingte seg på catwalken og man kunne se at hun gikk i sin modellmammas fotspor. En model in the making maybe? Har allerede brukt mange av hennes familiemedlemmer som modeller. Til og med lillebror Mikkel som gjorde en solbrillereklame med onkel Halvard Rundberg i 2007.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar