lørdag 1. oktober 2011

KOL Cover

Før: lampeskjerm

Etter: skogsastronauthjelm

Marius og Kristian

Kul KOL


For nøyaktig en uke siden fant jeg en ganske gyselig hjemmelaget lampeskjerm på en bruktbutikk i byen. Akkurat da jobbet jeg med et platecoverprosjekt der en ide var å "bure" artisten inne i noe. Ti minutter etter innkjøpet av lampeskjemen til kr 40,- hadde jeg kjøpt svart matt spraylakk på Tromsø Fargehandel. Jeg strippet den stygge juletrebelysningen på lampeskjermen, sprayet kvistene og laget "buret", "hjelmen" eller hva vi nå kan kalle det. Spenningen var på topp da artisten Kristian S Olstad skulle få se hva jeg hadde kokt sammen. Heldigvis elsket han den og her kommer noen bakombilder fra shootet vårt. Uniformsjakken leide jeg på Kulta og Bjørg ringen lånte jeg på Mestergull på Nerstranda. Så får vi se hvordan coveret blir til slutt. Marius Fiskum sto som vanlig bak fotospakene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar